Lilypie Expecting a baby Ticker

måndag, november 13, 2006

 

Pappakläder

I helgen plundrade jag sambons garderob i jakt på bra T-shirts och tröjor att använda under de här sista månaderna. Det var inte ens min egen idé, utan sambon föreslog det självmant när jag på lördagen funderade på att leta på stan efter några nya tröjor som jag fick plats i ordentligt. Man kan säga att min sambo är lika snäll som han är ekonomiskt sinnad.

Eftersom sambon är exakt tjugo centimeter längre än jag, så blir hans tröjlängd alldeles lysande nu när jag vill drapera magen. Magen börjar först nu synas ordentligt, även om min sambo redan för en månad sedan utropade: - Ha ha, nu är du ett Rundo!

Det blev en ganska hög hög med T-shirts och flera av dessa har jag själv en mindre variant utav, så folk kommer nog inte märka att mina mammakläder egenligen är pappakläder. Jag hängde alltså tillbaka T-shirten med texten: I didn’t go to work today. The voices told me to stay home and clean my guns, men ångrade att jag inte hunnit införskaffat denna T-shirt till sambon.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?