Lilypie Expecting a baby Ticker

onsdag, juni 24, 2009

 

Halvvägs

Från och med igår anses Pyttetullen halvfärdig. 140 gravida dagar avklarade och 140 gravida dagar kvar.

Precis som förra gången har jag fram till vecka tjugo ökat ungefär två kilo, så jag antar att jag nu kan se fram emot att öka ett halvkilo i veckan tills det är dags.

Motsvarande viktminskning är vad som rekommenderas för att hålla en "sund bantningstakt", så jag utmanar alla vänner med tillräckligt många extrakilon att gå ner ett kilo för vart kilo som jag ökar fram till november. Lycka till!

Comments:
Det var inte få bloggar du hade. Upptäckte denna, så det är väl passande med ett Grattis! Följer Kajsas blogg lite smått, men upptäckte först idag att du driver flera bloggar, hehe. Ha det så bra!
 
Vem är Kajsa? :)
 
Ehhrmmm...Alice heter hon ju. Kajsa är nån annan tjej i samma ålder som har en blogg. Inte lätt med så många bloggande tjejer ;)
 
Nåja, du är förlåten. :)

Roligt att du tittade förbi iallafall! Och tack för gratulationen! Du borde ju ha kläm på att vara tvåbarnsförälder nu för tiden, så jag kanske återkommer med frågor till vintern! ;)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?